perjantai 24. tammikuuta 2014

Winter wonderland

Tänään oli pakko käydä ikuistamassa muutama talvinen kuva, kun olin päiväsaikaan kotona. Kävin aamulla koulussa kirjoittamassa pari vastaustekstiä ja sitten alkoikin mun viikonloppu! Tuolla ulkona on nyt niin kauniin näköistä, vaikka lunta ei ole mitenkään hirveästi niin saa se silti puut näyttämään niin kauniilta (:
Ja pikkuhiljaa se aurinkoki rupee näyttäytyyn ♥  Mun makuun sais pakkanen pikkusen laskee, niin pääsis hevosenkanssa kunnolla työskenteleen ja sen lisäks toi mun pikku autonikin toimis paremmin. Mutta en tahdo valittaakkaan näin hienoista keleistä!



Aurinkoista viikonloppua kaikille!
Mä odottelen poikkista salilta kotiin ja sitten nähdään ehkä paria kaveria.
♥ Janni 




2 kommenttia:

  1. aah ihania noi kuvat :)!! Munki on pitäny mennä kuvaileen mut ku on nii kylmä ollu nii en oo tarjennu xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, joo mullaki oli jo monena päivänä mielessä mennä mutta aattelin että kameraki jäätyy (:

      Poista