perjantai 8. helmikuuta 2013

pperjantai



Perjantai iltaa! Nyt on tän jakson ensimmäinen viikko takana ja huhuh, on toi lukio rankkaa.
Oon ihan poikki, koulupäivät on pitkiä ja ei oo paljon muuta ehtinyt niiden lisäks tehdä kun läksyjä ja nukkuun... Ja vielä kaikenlisäks mulla on vähän semmonen olo kun flunssa iskis!
Ei oo ollu siis mun viikko ollenkaan.. ehkä ens viikosta tulee sitten parempi kun on se odotettu päivä eli vanhojentanssit! Niitäkin tässä kyllä tullut pikkasen panikoitua, mutta eiköhän ne siitä suju.

Nyt viikonlopulle mulla ei oikeestaan oo mitään erikoisempia suunnitelmia, muuta kun että huomena pääsen kampaajalle jee (: Ja ainiin, tilasin maanantaina uudet pidennykset, mitkä sitten heti keskiviikkona oli mulla!
Nyt jatkan teen hörppimistä!






terkuin väsynyt opiskelija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti